Američki umjetnik njemačkog podrijetla Hans Haacke izgubio je naklonost ravnatelja Guggenheim muzeja jer je na samostalnoj izložbi u travnju 1971. namjeravao prokazati pozadinu mutnih poslova s nekretninama u nekim njujorškim četvrtima (Harlem, Lower East Side). Izložba je otkazana šest tjedana prije otvorenja, kustos Edward Fort Fry – u svojstvu vanjskog suradnika muzeja – dobio je otkaz, a ravnatelj Thomas Messer pravdao se da je Haackeovo istraživanje neadekvatno funkciji umjetničke institucije. Isti će konceptualni umjetnik 15 godina kasnije ipak pokazati sumnjive transakcije s nekretninama u drugom njujorškom muzeju (Hans Haacke: Unfinished Business, New Museum of Contemporary Art, 1986. – 1987.). Danas je, bez ikakve dvojbe, Messerovo objašnjenje smiješno i teško shvatljivo generacijama umjetnika koji, ako im se prohtije, razbijaju zidove galerija i na taj način javno iskazuju svoje frustracije ili neslaganje s njihovim ustrojem, posebice s politikom visokorangiranih institucija u svijetu umjetnosti.
Zlatko Kopljar ne libi se agresivnog ponašanja u javnim prostorima galerija.